Tuesday 22 May 2012

Bekas Kaca Kualiti Tinggi

 Salam buat semua.. okeh.. dah nak masuk bulan June pun kannn.. kejap je masa berlalu.. tak lama lagi bulan puasa.. so, kali ni bersempena dgn ramadhan juga sekaligus raya yg bakal menjelma.. kita tengok bekas kuih.. Untuk pengetahuan, semua bekas ni nampak macam kristal.. diperbuat dari kaca bermutu tinggi..

So.. apa tunggu lagi.. jom.. kita tengok.. :)

vintek garden.. one of my favourite.. sangat2 cantik bila di isi penuh dengan kuih raya.. *ehem.. saya isi kek raya yg bewarna warni.. sebab kalau isi biskut tak boleh lama.. biskut jadi lemau sebab bukan bekas kedap udara..* juga sesuai untuk dijadikan hadiah perkahwinan kepada pasangan pengantin..

Lagi satu pilihan saya... Diamond Square... sgt cantik bila penuh berisi dengan biskut raya..  nampak elegant sgt2..  sweet je nampak atas meja.. hehehe..

Dome Canister ni.. saya suka.. cuma agak sedikit besar kalau nak dijadikan bekas kuih.. still ianya tetap kelihatan cantik dan menarik di atas meja.  Kalau nak dijadikan perhiasan pun cantik sangat2.. untuk buat hadiah bagi pengantin pun ok.. musim cuti sekolah ni kan ramai org kawennn.. hehehe.. 

Ini sangat2 lawa letak atas meja di office.. saya letak gula2 dalam bekas ni untuk tetamu yg datang ke meja saya.. memang menarik dan selalu dipuji bekas tu.. 


Bukan sekadar bekas mengisi kuih.. Juga sesuai untuk hadiah kepada pengantin.. atau hadiah harijadi kepada teman2..


Kepada penggemar bekas kuih yg tidak berkaki.. ini sangat2 sesuai..

Jalo Top ni pun my favourite... memang gojes kalau dah isi dengan kuih raya and letak atas meja.. 




Ini didatangkan sepasang dengan tray sekali.. memang cantik.. antara barangan yg terlaris dan mendapat bilangan order yg tinggi dari pelanggan saya.. Especially yg nak buat majlis seperti bertunang, majlis perkahwinan dan juga aqiqah cukur rambut anak..



Seperti dalam gambar.. memang cantik bila diletak kurma.. saya pun letak kurma.. hehehe.. bekas yg sesuai sangat2 untuk menyimpan makanan kering seperti asam boi.. buah kana, dsb.. 


Buat teman2 diluar sana.. sila email kepada saya di khaledimann@yahoo.com.sg untuk sebarang pertanyaan juga bagi mendapatkan harga istimewa.. 

No comments:

Post a Comment